Stap voor Stap - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Emma Lesterhuis - WaarBenJij.nu Stap voor Stap - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Emma Lesterhuis - WaarBenJij.nu

Stap voor Stap

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Emma

10 Februari 2009 | Nederland, Sappemeer

Februari 2008, een afspraak met mijn stagecoordinator:
Mijn vraag, ik wil stage lopen in Afrika, wat zijn de mogelijkheden.

April 2008, kennis gemaakt met de lector watermanagement, een stage voor ABVAKABO FNV mogelijk in Ghana

September-December, plan van aanpak, afspraken, lezen, brieven naar examencomissie, huur opzeggen...

Januari, interviews, denken, lijstjes maken, plannen, propedeuse behalen

Februari, interviews, documenten, mailtjes, boeken, huisvesting, boodschappen doen, visum, creditcard..

stap voor stap komt het dan steeds dichter naar het moment dat we toch echt vertrekken.. eind februari begin maart zul je marije en mij dan ook niet meer tegenkomen!!

Wij zitten dan in beerputten en wespenesten, we verdedigen ons tegen malaria, we zweten in de TROTRO, en we doen ons onderzoek!